החזון של TODDA – Todda Wellness

החזון של TODDA

את התשוקה שלנו ליצור עבורכם חיים יפים ומלאי טוב, הכנסנו לכל קרם, סרום ומסכת פנים. בואו לגלות מקרוב את התמהיל הייחודי ממנו מורכב ה"אני מאמין" שלנו.

אתם מורחים קרם טיפוח של חברת TODDA. לכאורה, לא משהו שישנה את חייכם. אך ההצלחה בחיים, אנחנו כבר יודעים, מתחילה מצעד אחד קטן, ממריחה אחת, מקרם אחד. אט אט הקרם הופך את העור שלכם לבריא יותר, ובתוך כך – הנפש נעשית שמחה יותר, אתם מרגישים מלאי חיים, חיוניים, אתם יפים יותר ומאושרים יותר. וכל זה – מקרם אחד. כעת, הכפילו את הקרם הזה בסדרת מוצרים מהפכנית ופורצת דרך – ותקבלו את החזון של חברת TODDA.

הגעתם הביתה

המטרה שלנו היא להיות הבחירה הטבעית של כל אחד ואחת בבואם לבחור את התכשיר הקוסמטי  שהם זקוקים לו, ולסייע לכם לבנות את פינת היופי הפרטית שלכם.

המטרה שלנו היא להיות הבית שלכם, המקום בו תוכלו להרגיש בנוח להתייעץ איתנו בכל עת ולסמוך עלינו ב-100% שנוביל אתכם אל חיים בריאים ומלאים יותר.

המטרה שלנו היא להמשיך לקיים שיתופי פעולה עם מוסדות המחקר המובילים בישראל ובעולם, כדי שאתם תוכלו ליהנות ממוצרים מעולים, בטוחים, איכותיים ואפקטיביים.

איך אנחנו הופכים את החזון למציאות?

  • אבחון  מקיף – אנו עורכים אבחון ממוחשב לכל לקוח, במסגרתו מתבצעת בדיקה של מצב העור, מתגלים הבעיות והחוסרים ומתקבלת תמונה מלאה על הקמטים, הנקבוביות, רמת הקולגן, הלחות והמוצקות של העור, כמו גם חוסרים תזונתיים (אנטי אוקסידנטים, ויטמינים, מינרלים והרדיקלים החופשיים) בעזרת המכשיר המהפכני SCANER  DIAGNOSTIC.
  • התאמה אישית – על מנת שאתם תוכלו ליהנות מהמוצר האיכותי ביותר – הוא חייב להתאים לכם באופן מושלם. את תוצאות האבחון נתרגם לטיפול האישי המתאים ביותר עבורכם. Tailor made. מאיתנו – אליכם.
  • מהפכה צרכנית – אנו עולם הבריאות והיופי שלכם. כל מי שנכנס מבעד לשער, מגיע הביתה. אל הקהילה הגדולה שנקראת TODDA. מחכים לכם!
שלחו לנו וואטסאפ, וקבלי עזרה מקצועית!
x
  • No products in the cart.